Alla beställningar behandlas samma arbetsdag för beställningar som görs före 23.59 CET (utom på helger och helgdagar), men efter att du har fått din orderbekräftelse via e-post. Du får ett nytt meddelande när din beställning har skickats.
FÖRSÄNDELSE
Vi strävar efter att leverera din beställning till den leveransadress som du anger när du gör din beställning.
Vi kan meddela dig om vi förväntar oss att överskrida det förväntade leveransdatumet, men vi kommer inte att vara ansvariga gentemot dig för någon förlust, ansvar, kostnad, skada eller utgift som uppstår på grund av försenad leverans i den utsträckning som lagen tillåter.
Vi kanske inte kan leverera produkter till vissa platser. I sådana fall kommer vi att informera dig och se till att beställningen annulleras och återbetalas, eller att beställningen levereras till en annan leveransadress som du har bekräftat.
Risken för produkten övergår till dig vid leverans till leveransadressen, såvida inte leveransen försenas på grund av att du inte har uppfyllt dina skyldigheter enligt dessa villkor. Risken övergår den dag då leveransen skulle ha skett om du inte hade uppfyllt dina skyldigheter.
Om du inte kan acceptera leverans eller hämtning av din beställning kan vi ge dig ett kort med instruktioner för en ny leverans eller hämtning av transportföretaget.
HUR KAN JAG KONTROLLERA STATUSEN FÖR MIN BESTÄLLNING?
När din beställning har skickats får du ett e-postmeddelande från oss med ett spårningsnummer som du kan använda för att kontrollera dess status. Det tar upp till 24 timmar innan spårningsinformationen är tillgänglig.
Om du inte har fått din beställning inom 10 dagar från det att du har fått e-postbekräftelse om avsändning, vänligen kontakta oss på Service@sebutik.se med ditt namn och beställningsnummer så undersöker vi saken åt dig.
ÅTERBETALNINGAR, RETURER OCH BYTEN
Vi accepterar returer upp till 14 dagar efter leverans om varan är oanvänd, i originalskick och uppfyller vår returpolicy. Vi återbetalar hela beloppet för beställningen. Se vår fullständiga returpolicy för mer information.
Om din beställning anländer skadad ska du skicka ett e-postmeddelande till oss så snart som möjligt till Service@sebutik.se med ditt beställningsnummer och ett foto av varans skick. Vi kommer att hantera detta så snabbt som möjligt och göra vårt bästa för att hitta en tillfredsställande lösning.
Om du har ytterligare frågor är du välkommen att kontakta oss på Service@sebutik.se.